top of page

Fabio Batocchi - copyright (C) 2014 all rights reserved

LET ME BE A TRAVELLER

di Elena Santucci e Fabio Batocchi - (C) 2014

Viaggiare nel senso più pieno della parola, senza limitazioni e senza barriere. Viaggiare con lo spirito ed il corpo.

Questo nostro progetto ha cercato di catturare le sensazioni e l'euforia che regala il poter visitare materialmente un posto vicino o lontano che sia, ma anche quelle legate ad un sogno, un ricordo, un progetto, la curiosità per la conoscenza del nuovo. Da qui la scelta di sovrapporre più scatti (a fuoco e non) quasi a voler rappresentare in maniera ancor più incisiva il rincorrersi e l'intrecciarsi del razionale con l'emozionale, apparentemente opposti ma intimamente uniti.  

LET ME BE A TRAVELLER

by Elena Santucci and Fabio Batocchi - (C) 2014

Travelling in the fullest sense of the word, without limitation and without barriers. Travelling with the spirit and the body.

Our project has tried to capture the feelings and euphoria that gives the material visit of a place near or far it is, but also linked to a dream, a memory, a project, a curiosity for knowledge of the new. Hence the choice of overlay multiple shots (in focus or not) to represent in a more incisive way the chase and the interweaving of the rational with the emotional, seemingly opposite but closely united.

Fabio Batocchi Art Photography

bottom of page